040 240 0420 contact@pmarbeid.nl

Onze referenties

Wat onze klanten van ons vinden

 

Onze referenties

Het is fijn samenwerken met mensen van PM Arbeid-Verzuimhelpdesk. Je voelt dat het een echt team is dat goed samenwerkt. Wat mij het meest aanspreekt is de persoonlijke aanpak. Altijd bereikbaar en er wordt je niets opgedrongen. We gaan samen voor de beste oplossing. Partnership is wat ik verwacht van een verzuimbegeleider. Het blijft tenslotte ‘mensenwerk’.

Lisette van Esveld

HR Business Partner, BuzziSpace ManuFacture B.V.

Bij de overname van een apotheek liep ik tegen een lastige verzuim casus aan. De casemanager van PM Arbeid-Verzuimhelpdesk heeft, nog voordat mijn abonnement officieel inging, geholpen bij deze casus. En naar volle tevredenheid. Dit heeft mijn bedrijf een mogelijke sanctie van het UWV bespaart. Deze proactieve benadering met erg korte lijntjes is voor mij van grote meerwaarde bij mijn bedrijfsvoering.

Marc Plasmans

Eigenaar, Apotheken Best

Vanaf het eerste moment werd mij duidelijk dat PM Arbeid-Verzuimhelpdesk meer doet dan alleen voldoen aan de Wet verbetering Poortwachter. Ik heb een goed contact met de betrokken medewerkers, die altijd bereid zijn om mee te denken over vraagstukken rondom verzuim. Vooral de korte lijnen en het snelle schakelen met goede professionals ervaar ik als zeer prettig.                              

Saskia Polman

HR Medewerker, Down Town Gourmet Market

We zijn sinds 1 januari aangesloten bij PM Arbeid- Verzuimhelpdesk en we zijn heel tevreden. Ze zijn een prettige sparringpartner voor onze verzuimbegeleiding. Er is wekelijks contact over de verzuimers, zodat we kort op de bal blijven zitten.De snelle acties bij psychische problemen zijn echt heel erg fijn. Dit draagt zeker bij tot sneller herstel van onze zieke medewerkers.

Maud Remijsen

HR-manager, Transportbedrijf Van der Heijden

© 2019 PMARBEID verzuimbegeleiding en re-integratie - Algemene voorwaarden | Privacy statement | Klachten reglement

Ontwikkeling en design door Exsto en Vaurelion