040 240 0420 contact@pmarbeid.nl

Onze referenties

Wat onze klanten van ons vinden

 

Onze referenties

Het is fijn samenwerken met mensen van PM Arbeid-Verzuimhelpdesk. Je voelt dat het een echt team is dat goed samenwerkt. Wat mij het meest aanspreekt is de persoonlijke aanpak. Altijd bereikbaar en er wordt je niets opgedrongen. We gaan samen voor de beste oplossing. Partnership is wat ik verwacht van een verzuimbegeleider. Het blijft tenslotte ‘mensenwerk’.

Lisette van Esveld

HR Business Partner, BuzziSpace ManuFacture B.V.

Bij de overname van een apotheek liep ik tegen een lastige verzuim casus aan. De casemanager van PM Arbeid-Verzuimhelpdesk heeft, nog voordat mijn abonnement officieel inging, geholpen bij deze casus. En naar volle tevredenheid. Dit heeft mijn bedrijf een mogelijke sanctie van het UWV bespaart. Deze proactieve benadering met erg korte lijntjes is voor mij van grote meerwaarde bij mijn bedrijfsvoering.

Marc Plasmans

Eigenaar, Apotheken Best

Vanaf het eerste moment werd mij duidelijk dat PM Arbeid-Verzuimhelpdesk meer doet dan alleen voldoen aan de Wet verbetering Poortwachter. Ik heb een goed contact met de betrokken medewerkers, die altijd bereid zijn om mee te denken over vraagstukken rondom verzuim. Vooral de korte lijnen en het snelle schakelen met goede professionals ervaar ik als zeer prettig.                              

Saskia Polman

HR Medewerker, Van der Valk Hotel Eindhoven

Als assurantietussenpersoon werken we veel met ondernemers. Wij adviseren hen welke verzuimverzekering afgesloten kan worden. Omdat we onze ondernemers willen ontzorgen en de schadelast willen beperken, adviseren wij de juiste (en conform arbo-wet verplichte) arbodienstverlening in te schakelen. Bij PM Arbeid-Verzuimhelpdesk staat de persoonlijke en proactieve benadering hoog in het vaandel, dat is precies wat bij onze bedrijfsvisie past. 

Jos Lamers

Adviseur Bedrijven, Lamers en van de Wijdeven

We zijn sinds 1 januari aangesloten bij PM Arbeid- Verzuimhelpdesk en we zijn heel tevreden. Ze zijn een prettige sparringpartner voor onze verzuimbegeleiding. Er is wekelijks contact over de verzuimers, zodat we kort op de bal blijven zitten.De snelle acties bij psychische problemen zijn echt heel erg fijn. Dit draagt zeker bij tot sneller herstel van onze zieke medewerkers.

Maud Remijsen

HR-manager, Transportbedrijf Van der Heijden

Gebr. Nijssen bestaat al ja 70 jaar. We hebben voor onze verzuimbegeleiding een aantal keer geswitcht van firma omdat de dienstverlening toch niet aansloot bij onze wensen. Met PM Arbeid-Verzuimhelpdesk hebben we een partij gevonden die wel pro-actief is en ons ontzorgt op het gebied van arbo-dienstverlening. Dat is mooi want dan kunnen wij ons bezig houden met waar wij goed in zijn.

Ger Nijssen

Directie, Gebr-Nijssen bv.

Als programmamanager vitaliteit zochten wij voor een van onze klanten een partner voor het uitvoeren van een jaarlijkse Health Check. Na een gedegen vooronderzoek op basis van onder meer de werkwijze kwamen wij uit bij P&M Arbeid. De uitvoering hiervan is vervolgens in de praktijk dermate professioneel en goed ontvangen door onze klant dat wij dit jaarlijks kunnen onderbrengen bij P&M Arbeid in de wetenschap dat dit stuk bij hen in goede handen is.

Manuela de Jongste

Eigenaar & Oprichter, DiFfit

Verzuimpreventie staat bij ons hoog in het vaandel. Als familiebedrijf bieden wij onze medewerkers daartoe verschillende mogelijkheden, bijvoorbeeld door de inzet van een jobcoach. PM Arbeid-Verzuimhelpdesk deelt deze preventieve visie ook, wat zorgt voor een prettige samenwerking. Zo zorgen we er met elkaar voor dat er snel en juist geschakeld wordt.

Dick van Gerwen

Eigenaar, Jumbo Hapert

In het ruim 100 jarige bestaan van Bakkerij van Heeswijk is er veel veranderd op het gebied van verzuimbegeleiding. Al enkele jaren worden wij hierbij begeleid door Verzuimhelpdesk (inmiddels PM Arbeid-Verzuimhelpdesk). Soms zijn verzuimkwesties niet zo standaard en dan is het erg fijn als er iemand meedenkt en je wijst op de wettelijk verplichte stappen die je moet ondernemen als risicodrager.

Fleur van Heeswijk

HR manager, Bakkerij van Heeswijk

© 2019 PMARBEID verzuimbegeleiding en re-integratie - Algemene voorwaarden | Privacy statement | Klachten reglement

Ontwikkeling en design door Exsto en Vaurelion